jane the pain - inredning & sånt..

Reklamation..

Kategori: Hemma hos mig..

Är det någon av er som har detta skåpet? Norrsten från IKEA.. Jag har det. Gillar det jätte mycket..MEN.. Hela skåpet har liksom satt sig, så det liksom böjt sig (fattar ni? det sviktar liksom).. Ganska illa tycker jag. Tom. metallstommen under har veknat. IDAG är dagen då jag tänker ringa och försöka reklamera det.. Jag är förberedd på att jag inte kommer att få det, så jag är lite sur redan innan. Men visst ska ett skåp ändå hålla längre än ett och ett halvt år?!

 

Håll tummarna för mig!!

 

När det gäller Hildas rum har jag börjat om på ruta ett. Jag blev inte nöjd med hyllan...så den åkte ut igen..Funderar på en lösning..

 

Kram Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Håller tummarna för dig,så klart att ett skåp ska hålla längre.

    Grattis Felix på födelsedagen;)



    Kram Alma

    2011-01-17 | 08:42:06
  • Monica Magnusson säger:

    Hi Jen., I don't have that "skåpet" but I had a similar problem with a bänk from Jysk, of course after some months they said they couldn't do anything about it, I called the customer protector (konsumentverket..) and they guided me and it went super smooth after that, I got replaced my bänk. so try out talking to them, in their website you can find very interesting srticles that will help you.

    http://www.konsumentverket.se/sv/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument/Reklamation-/

    I Hope it helps you a little, have a great day.it feels like spring out today :o)

    Hugs

    Mon.

    2011-01-17 | 09:02:12
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Helt klart ska de ju hålla längre än så! Stå på dig :)

    2011-01-18 | 10:47:56
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • //ZR// säger:

    Vad tråkigt med skåpet. Vi har ett sådant skåp och vårt är som det ska, vi hade tur som hittade det på fyndavdelningen för 795kr.

    Hoppas att de godkänner din reklamation, dem brukar vara skyssta för dem vill inte ha missnöjda kunder.

    Kram

    2011-01-18 | 23:09:46
    Bloggadress: http://www.zr84.blogspot.com

Kommentera inlägget här: