jane the pain - inredning & sånt..

Sommarhuset..

Kategori: Hemma hos mig..

Nu börjar våren närma sig..
I vanliga fall börjar jag längta till att åka ut till sommarhuset på landet. Vi har dock bestämt oss för att sälja vårt land. Det är lite sorgligt. Men vi känner inte att vi hinner med. Inte sen vi köpte hus iaf. Sen har jag hela min släkt i Halmstad..och det är ju faktiskt där vi vill spendera somrarna. Vi kommer dock sakna huset såklart.. Kolla här ska ni får se hur underbart det är.. Även om det är en del kvar att fixa.
Håll i er nu, för ni kommer inte tro att det är sant..Men jag hoppas att vi kan köpa en gammal husvagn istället..(hua..nu är jag galen, jag vet)..
Kram Jenny

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Åh, husvagn är ju hur grymt som helst! :-)



    För några år sedan fick vi en gammal skruttig vagn som vi kunde ha ett par somrar. Den budgetrenoverade vi (målade, la nytt golv å in med lite snygga prylar) å resultatet blev fantastiskt!



    Vi sålde den för vi tänkte köpa en större men det har lixom inte blivit av... Hoppa på en i vår dock å då ska det pimpas som aldrig förr :-P



    /Jessica

    2011-01-24 | 17:20:23
  • Ma säger:

    2011-01-24 | 19:56:12

Kommentera inlägget här: