jane the pain - inredning & sånt..

Tantigt värre..

Kategori: Jag & familjen

Japp..nu har gammeltanten kommit fram i mig.. Idag köpte jag garn i glada färger..och en sprillans ny virknål.. Jag fick tom ett par stickor på köpet.. SÅ nu är det bara att sätta igång.. Nu ska det virkas..och kanske stickas..


Jag köpte förstås gladare färger än så här..eller förstås kanske var konstigt att skriva. Ni förväntade väl er att jag skulle köpa svart och vitt baaara.. Ja..men nu är det tant-Jenny som är i farten och då är det annorlunda.. Vänta bara ska ni få se;)

Kram Tant-Jenny..

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Uuuuuunderbart tant Jenny :)



    Om några månader blir jag tant och har provövet på tantskapet genom att virka ha ha.

    Fast jag virkar små fulsöta amigurumifigurer. Men en varning! Skulle du få för dig att göra en kommer du att få göra måååååånga - det har visat sig att barnen älskar dessa små glädjespridare :)



    Ha det götti götti stumpan!

    2011-01-28 | 11:31:27
    Bloggadress: http://planetlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: