jane the pain - inredning & sånt..

Inredningstokigheterna tog twist här..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag har alltid varit intresserad av inredning, textil, formgivning och design. Det är mina allra största intressen. För några år sen slog inredningsintresset dock över och jag blev som besatt. Det var www.styleroom.se som gjorde mig så där galen.. Då var sidan inte så stor som den är idag..När jag blev medlem var byggde man nästan upp en relation med ett par av dom övriga medlemmarna, dom som var som jag;) Ni som inte varit inne på Styleroom borde genast kika in. Speciellt om ni är på jakt efter inspiration till ert hem. Många album på SR är så fruktansvärt fina.

Här ska ni få se min allra största favorit..

Hennes alias namn är Jefo och ni kommer till hennes album HÄR. Jefo har givetvis godkänt att jag visar hennes bilder.

kök

kök

kök,matplats

hall

allrum,vardagsrum

allrum,vardagsrum

Visst är det underbart?! Den perfekta blandningen av gammalt och nytt.

Jenny

Kommentarer

  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Jättesnyggt! Gillar ljuset och färgerna, blandningen av gammalt och nytt. Smart med förvaringen runt tv'n. Man kan fastna på SR i timmar...

    2011-01-25 | 09:15:33
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Emma säger:

    Styleroom är en toppensida som man kan hitta all möjlig inspiration, var medlem men lägger tvvärr inte upp bilder längre eftersom en del gärna vill ge nedlåtande kommentarer men jag går ofta in där och letar inspiration:) Vilket underbart hem du visar, så snyggt! Ha det bra, kram emma

    2011-01-25 | 09:45:51
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: