jane the pain - inredning & sånt..

Rea-shoppa hos Inreda..

Kategori: Köptips..

Har ni sett hur mkt reafynd det finns hos www.inreda.com
Man blir ju bra sugen på att shoppa loss.. Jag menar tänk så mkt pengar man tjänar på att handla på rea..Eller hur tänker ni?
Tapeter är det INREDA är bäst på.. Dom har ett stort urval med underbara tapeter. Jag har köpt massor därifrån.
Älskar tallrikarna från Rice..
I'm in Loooove..
Underbara pappersark..finns i massor..
En stackars gris på rean..är det ingen som vill ha han.. Sånt här gör ont mitt hjärta..Ja!! Jag vet att jag är knäpp..
Snygg förvaring..Skulle vara ypperlig i Felix rum..
Ni kan tom köpa Styleroom boken för ynka 160:-...som JAG och mitt hem dessutom är med i..
Allra helst hade jag velat ha tidningsstället...Jag har dille på tidningsställ. MEN så har det också en tendens att bli väldigt mkt tidningar.. Det kanske tom skulle funka till barnböcker..
Jag tror att det kanske kommer säga.....KLICKELIKLICK;)
Ha en bra söndag.. Vi ses säkert i em.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    NU har jag bytt!! =) wiii!



    Hoppas folk hittar rätt nu bara, spännande med bloggflytt så jag hoppas allt funkar!



    Ska kika in den där rean jag med.. =)

    2011-01-30 | 13:13:08
    Bloggadress: http://www.designinsight.se

Kommentera inlägget här: