jane the pain - inredning & sånt..

Nytänk...

Kategori: Hemma hos mig..

Jag lovar..detta är sista ziggzaggtapeten jag visar..
Men jag har en ny plan.. Förut har jag sagt att skåpet ska bort och att jag skulle sätta upp köksskåp på den här väggen, som sen ska fortsätta in i vardagsrummet när väggen/valvet är borta..
Men igår tänkte jag om lite....



Jag tror att gamla hederliga EXPEDIT ska få göra entré..
2 stycken sånna här liggandes med hjul..Det blir ett 3 meter långt sideboard..
Sen kan man ju välja till en himlans massa olika insatser.






Meeen som sagt..Först ska väggen rivas spacklas och långa väggen ska målas.. Jag är sjuukt laddad att sätta igång..

För er som gillar min taklampa lika mkt som jag, så måste jag tipsa om att den finns till ett VÄLDIGT bra pris på blocket. Nypris för lampan är 4500:-..Klicka HÄR för att komma direkt till annonsen.

Kram Jenny

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det är supersnyggt med en expedit med hjul på! Har sett det i ett par bloggar nu.. är sugen på det med till vardagsrummet. En tur till ikea är inplanerad i veckan..vi får se vad som får följa med hem :-)

    2011-01-09 | 18:15:12
    Bloggadress: http://madeleinebergman.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Jag älskar zig zag väggen jag hade gärna tagit över den!

    2011-01-09 | 19:27:41
  • Dansbandsfrun säger:

    Helt suveränt Jenny, nu hjälpte du mig massor!

    Vi ska åka till IKEA imorgon o försöka lösa lillemannens behov av förvaring/skåp/hyllor till alla leksaker. Skitbra tips! du e bäst!!!

    2011-01-09 | 20:21:20
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • Alma säger:

    Samma här älskar tapeten;)

    2011-01-10 | 12:59:43
  • elin amour [en störd jävel] säger:

    Vilken cute blogg jag trilla in i! :)

    hur är läget?

    2011-01-11 | 01:26:13
    Bloggadress: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här: