jane the pain - inredning & sånt..

Vinnaren är.....

Kategori: TÄVLINGAR!!

Ok är ni redo.....TRUMVIRVEL.....Vinnaren av världens snyggaste tisningsställ ÄR VIVVI.. Om du mailar din adress till mig så förmedlar jag den vidare till Alley-kid. 

Ni som inte vann denna gången och känner att ni vääääldigt gärna vill ha ett sånt tidningsställ kan klicka hem det HÄR.

Dom rätta svaren var:

Att dom tänker på miljön samt skänker en viss procentsats av Alley-Kids årliga omsättning till välgörande ändamål.. (Det gillas!)

Och mitt företag heter Jtp-Design..

TACK alla ni som länkat/mailtipsat om tävlingen. och TACK till Alley-kid interiör som sponsrat med det finfina priset..

I nästa tävling eller iaf i en tävling längre fram kommer ni kanske kunna vinna nåt fantastiskt från min shop.. Det ni..;)

Många av er frågar när jag öppnar webshoppen.. Svaret är att jag inte riktigt vet. Jag har en del kvar att framställa..Väntar även på en del varuprover. Men håll ut..Jag meddelar er först av alla. Jag behöver en månad till på mig, minst.
Tänk om ni blir jättebesvikna..hua..lite läskigt.

Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: