jane the pain - inredning & sånt..

Karlsson på taket våning..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag älskar vårt hus på lika många sätt som jag avskyr det. Det är himlans bra planerat och har alldeles lagom många rum på en ändå ganska liten yta. Vilket jag gillar..för ju större huset bli ju mer får JAG att städa. Just därför räcker 120 kvm. MEN så vill ju min fruktansvärt kreativa hjärna göra så mycket med det.. Helst nu på en gång, och då blir man ju lite frustrerad. Men ibland skulle jag kunna skippa allt som har med hus att göra och bara leta upp en riktigt schysst "Karlsson på taket" våning. Kan man bli annat än sugen på en lägenhet när man ser en som denna på Alvhems mäkleri?

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Ja,dessa lägenheter som Alvhem säljer är verkligen härliga.Man kan inget annat än att drömma sig bort...

    2011-08-01 | 19:23:43
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här: