jane the pain - inredning & sånt..

Små barn stor plats..

Kategori: Inredning & inspiration

Japp.. då är jag tillbaka med lite inredning.. Jag har ju under en tid försök fått ordning i Hildas MICRO rum. Alltså det är sjuuukt litet (det har jag nog sagt en miljard ggr förut...) Barn behöver yta att röra sig på. Nu är iofs  Hilda så liten att hon inte är på sitt rum och leker så ofta. Men om ett eller två år.. DÅ måste hon ha ett större rum. Hennes rum är alldeles lagom som kontor eller garderob:):) Men det lutar nog mest åt ett väl organiserat kontor där jag även kan trycka in lite Jtp-Design lagerprodukter.
Jag hittade denna barnrums bilden från Sköna hem. Kan man hitta en mer insprierande bild liksom?! Jag som inte ens gillar lila..
Jag har kommit på att det mitt hus saknar allra mest, är stora fantastiska (gärna gamla, fast fräscha) fönster..
Jenny
Ps. JAaaa jag ska fota Hildas rum...jag får bara inte tiden att räcka..Men det kommer det kommer:) Ds.

Kommentarer

  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Håller på med planeringen av barnrummet hemma och jag sliter mitt hår. Kanske borde han få flytta ut i allrummet... Man måste ju få plats med myshörna, kreativ hörna, lekyta, förvaring... ja du vet ju.

    Men det är ju en rätt angenäm utmaning att få till det på en inte alltför stor yta.

    2011-07-30 | 00:44:00
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Caroline säger:

    Jag håller på och planerar min minstings rum och det får mig att slita mitt hår. Superkul men rummet är så litet och avlåååångt. Det där med stora gamla fräscha fönster är min önskan det med men det är dåligt med dem i ett 90-tals hus. ;)



    Ha en fin dag!

    2011-07-30 | 09:38:17
    Bloggadress: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: