jane the pain - inredning & sånt..

Jag är inte borta..

Kategori: Jag & familjen

HEJ!!
Jag vet man skulle kunna tro att jag råkat ut för en olycka eller nåt.. MEN det har jag inte. Vi har bara semester. Plus att blogglusten försvann helt när min lillasyster förlorade sin bebis i vecka 20.. Tankarna gick liksom till henne istället. Hon födde fram en liten ängel<3
.
.
Vi har fixat en hel del med köket. FAst det är konstigt.. man blir liksom aldrig riktigt klar. Att man dessutom har ett gammalt 50 tals hus där varenda vägg är sne gör inte det hela enklare. Jag är sjukt laddad att vinna en miljon så en hantverkare kan komma in och slutföra ALLA våra påbörjade projekt. För nu vill jag ha en paus.
..
Nu har vi en del semester utflykter som ska göras.. Snart är det dags att börja jobba. Det känns ganska avlägset.
Hur har ni det?
Jag ska fota köket lite så ni får se det.
Snart är det dessutom dags att fylla på med lite nytt i shoppen:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du var saknad!Så tråkigt det som har hänt din syster beklagar sorgen;Ser fram emot bilder och så lite mera grejer i shoppen,ska bli riktigt kul o se.



    Kram Alma

    2011-07-29 | 19:24:29
  • Jessika säger:

    Usch så hemskt :( Tror väl jag att lusten försvann. Kram

    2011-07-29 | 21:13:29
  • pysseliten säger:

    jag har en vän som bodde i Lokagränd förut när hon åkte på sem anlita hon alltid hantverkare till deras hus .Likt ert :) Det skulle som sagt inte va dumt med 1 mille då skulle jag anlita en trädgårsmästare . Min syrra vann förra ¨året just en mille det gick till fönster och altan till deras hus .

    2011-07-29 | 21:23:42
  • MariaN säger:

    Skönt att du äntligen är tillbaka! Har verkligen saknat dina inlägg i inredningsbloggvärlden :) Finns liksom ingen annan som är lika underhållande som du.



    Beklagar sorgen som drabbade era familjer

    Krmam Maria

    2011-07-30 | 10:32:56
  • Petran på DesignInsight säger:

    Vad härligt att höra att du också njuter av semestern! kul med utflykter!



    Men huvva för ett sådant sent missfall.. usch jag lider med er hela familjen!

    Kram

    2011-07-30 | 18:18:26
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Malin B. --IOrganize-- säger:

    Åh nej vad det högg tag i mig när jag läste om din lillasyster, beklagar sorgen. Kram Malin

    2011-08-03 | 22:57:00
    Bloggadress: http://iorganize.se

Kommentera inlägget här: