jane the pain - inredning & sånt..

Äh nu flyttar jag..

Kategori: Inredning & inspiration

När jag flyttade till det området som vi bor just nu.. Hittade jag ganska snabbt mitt drömhus. Ja alltså, det hus jag bor i just nu är verkligen inte mitt drömhus. Även om jag trivs fantastiskt bra och tycker det är bra planerat, samt ytters behändigt strl mässigt ( det går liksom inte komma ifrån att det är sjukt fult). Så har jag ändå en fantasi om ett värstinghus.. Ett sånt hus som jag helst inte vill sköta om själv..Utan har någon som fixar allt åt mig. NU är mitt sen ett och ett halvt år tillbaka, utpekade drömhus till SALU!!! Det är inte så att jag tycker allt är perfekt. Det finns så klart vissa vansinniga saker i huset, men dom skulle jag lätt byta ut, tex. vädersträcket på golvet i hellen ( i min hjärna är detta ett BIG NO NO), dom romantiska luckorna i köket (hua).. Men resten skulle jag kunna leva med. Sen ska vi ju inte snacka om det ybersöta uthuset...Im in loooove.. Jag skulle likosm kunna bo i det..
Bild: Hemnet
Ni kan kolla in alla bilder här. OBS! Bortse från det romantiska.. jag skulle så klart ha det mkt coolare;)
Nej vi ska inte titta på det.. vi ska inte lägga bud för vi ska INTE köpa! (Även om det känns som att GUD skriker: "köööööp det.. nu har ni chansen"..Då kan jag tala om för Gud att det saknas typ 4 miljoner..)
Men visst är det fantastiskt.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Em säger:

    Herrejäsiken vad vackert! Ni måste köpa!! Jösses!

    Tänk du kunde ju ha en egen gårdsbutik! Med alla dina snygga grejer! Löp å köp nu!! :-)

    2011-06-07 | 12:43:03
  • Tina säger:

    Åh vilket fint hus! Jag förstår att du är sugen på det! KRAM!

    2011-06-07 | 14:32:13
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Camilla säger:

    Huset var fantastiskt! Visst är det en obehaglig kärlek när husen man drömmer om äntligen dyker upp på hemnet. Äntligen får man se hur det ser ut invändigt men samtidit brukar dom vara snuskiga dyra så man får fortsätta drömma helt enkelt!

    2011-06-07 | 15:24:47
    Bloggadress: http://wernerssonskan.blogg.se/
  • Ika säger:

    Herre min skapare vilket fint hus, jag vill också ha det så! Har ett fint hus, liknar faktiskt det utifrån fast vårt har snyggare tak. Sammafärg som vårt hus också men invändigt MY GOD VILL HA!!!! Bara köp för tusan, du kan ju ha gårdsbutik och allt så najs!! Kram Annika

    2011-06-08 | 19:26:09
    Bloggadress: http://ikainnuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: