jane the pain - inredning & sånt..

Det blommar i vitt..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag förstår att ni säkert undrar vad jag sysslar med.. Jag som brukar slänga in flera blogg-inlägg om dagen. Jag har helt enkelt inte hunnit. Vi har varit på landet, och där finns varken telefon, tv eller internet. Jag tror dock att vi kommer ha internet i sommar.. Annars blir det ju lite trist.
Dessa dagar har varit så vansinnigt sköna. Jag som tidigare varit så stressad att hjärtat nästa hoppat ur kroppen, har nu total-varvat ner..
Vi har även slitit ganska hårt i trädgården hemma. Eller JAG har slitit hårt i trädgården. Nästa steg är den halvdöda hemska häcken som ska klippas ner. HUA, det blir tufft. Den är nämligen i samma liga som Törnrosslingret på Törnrosas slott. Vi får se hur ridderlig Filip kommer vara när vi tar itu med den........
Blommorna är nu satta i krukorna på altanen.. Bättre sent än aldrig.. Jag vet att det ser väldigt grööönt ut just nu. Men det kommer förstås att blomma i VITT!! (vad annars)?
Hilda har också hjälpt till en del med blomster arrangemangen här hemma.
-
OCH i morgon.. fyller vår Pipp-lotta 2 år..  Hilda tror dock att det är julafton. Det har ju pratats om paket, och hon vet ju att Tomten kommer med dom...(lik pappa;))
Kram Jenny

Kommentarer

  • Tess säger:

    Åhå, mycket snyggt planteringsfix! ...men får dina stenar verkligen ligga så där stajligt snyggt särskilt länge? Jag menar, klåfingriga barnhänder ÄLSKAR just sånt där härligt småplock. Eller det kanske bara är mina ohängda ungar som går loss på sånt..?! :)

    2011-06-06 | 20:14:41
    Bloggadress: http://hellandglory.blogspot.com
  • Dansbandsfrun säger:

    Men ÅH vilken liten goding med pippisvansar!! (hon o jag har ungefär lika tjockt hår) HÄLSA GRATTIS!!! kramar i massor

    2011-06-06 | 23:15:25
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • Dansbandsfrun säger:

    Men ÅH vilken liten goding med pippisvansar!! (hon o jag har ungefär lika tjockt hår) HÄLSA GRATTIS!!! kramar i massor

    2011-06-06 | 23:15:53
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • Te säger:

    GRATTIS LILLA HILDA IDAG!KRAAAAAM MORMOR O UFFE(SNYGGA BLOMMOR)

    2011-06-07 | 08:36:54

Kommentera inlägget här: