jane the pain - inredning & sånt..

Elefant feber..

Kategori: Köptips..

Jag får ofantligt många frågor ang Hildas elefant.. Jag har bloggat om den förut men gör det igen..HÄR hittar ni den.. den finns i massa olika färger. Jag hade en rosa period när jag köpte Hildas. Idag hade jag nog valt en annan färg..
PÅ nära håll ser den ut så här..
PÅ Hildas rum ser den ut så här..
Urbis.dk har även en himlans massa andra fantastiska prylar som helst av allt bara MÅSTE ha!
Eller vad sägs om denna yyyyber söta tapet..
Hoppas ni hade en bra midsommar igår.. Jag kan tänka mig att en hel del av er är slitna idag. MEN INTE JAG:)
Jenny

Kommentarer

  • Pia Piggelin säger:

    vilket mysigt rum. var har du köpt den där hopphagen som är klistrad på golvet?

    2012-01-24 | 18:05:05
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:



    Hopphagen finns i min webshop..www.jtp-design.se

    2012-01-24 | 20:24:23

Kommentera inlägget här: