jane the pain - inredning & sånt..

Hoppsan hejsan..

Kategori: Jag & familjen

OJdå.. Bloggen har visst inte alls varit död under helgen.. Filip, fadern till mina barn/mannen i mitt liv.. (var tvungen att förtydliga detta!! Vissa verkar tro att han är nån typ av barnvakt..) Har visst varit inne och tjuv bloggat.. Ja.. vad ska jag säga. HAN ÄR INTE KLOK.. Nu tror ni väl inte att jag överdriver längre.. eller?!
Jag har haft en fantastisk helg i Sthlm. Det är alltid lika kul att hänga med Jessica. Jag har inte ägnat en sekund åt inredning. Inte mer än att vi skålade över ett fantastiskt erbjudande jag fick i fredags. Ni får mveta mer om det när det sen. Dessutom glömde jag kameran hemma.. Så jag får snällt vänta på lite bilder från Jess.
Nästa vecka jobar jag vanliga tider. Men jag ska nog se till att få ihop mitt bloggande iaf:)
Filip önskar att bli mer delaktig i bloggen.. Vill ni det? (det verkar uppenbarligen så).. Jag är beredd att ge honom en fast blogg-dag i veckan. Vad säger ni?? Vill ni ha galenskaper så kommer dom ju liksom från honom.. FÖR JAG ÄR HELT NORMAL:)
Han har gjort en ny Elvis sida.. om ni är nyfikna kan ni klicka in HÄR. Den är sjuukt snygg om jag får säga det själv:)
Det är jag.. SUPER FOTOGRAFEN..som tagit bilden..
Kraam Jenny

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej!



    Hittade till din blogg för första gången nu ikväll och blev lite förälskad i ditt hem :)



    Till saken hör att jag senaste dagarna letat ööööverallt på internet efter kuddar, tyger och andra detaljer i precis den där grönfärgen du har...men hittar typ ingenting :( Speciellt tyger är jag ute efter. Om du kunde ge mig nåt tips så vore jag evigt tacksam :) Har kollat Stoff&stil men dom verkar mest ha tyger i e färg som kallas mörk lime, är inte riktigt rätt...söker ju ärtgrön..klargrön..vad man nu säger :)

    2011-06-13 | 00:39:48
  • Jackie säger:

    Alltså! Jag kanske har apdålig humor, men klarar mig verkligen hurbrasomhelst utan hans inlägg. Gulligt med nya lakan, men vafan! Men säg bara dagen han får eller ge honom en färg på sin rubrik etc så ska jag gladeligen snitsla mig igenom bloggen ändå.

    2011-06-13 | 07:18:50
  • jenny säger:

    Svar:

    Anna-Vad kul att du hittade hit:) Jag har en grön kudde i soffan. Den är från HM. Vet dock inte om dom har den kvar längre. Sen har jag en stor i sänge, det tyget kommer från stoff och stil.. Övriga gröna detaljer kommer bla från barnvanligt.nu, anyhow.se, inreda.com mm. Du hittar även en del min shop www.jtp-design.se eller ja.. en del gröna posters och jag vet att det snart kommer en leverans med just kuddfodral mm.



    Jackie- Haha.. Vad skönt med en som förstår hans taskiga humor;) Fast jag tycker det var gulligt av honom att underhålla på bloggen när jag var borta. Många verkar uppskatta det. Alla är vi olika.



    Kram Jenny

    2011-06-13 | 08:27:32
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Sofia säger:

    Jag gillar Filips inlägg! Tycker absolut att han ska få en egen bloggdag! :)

    Jag var oxå i Stockholm i helgen, har gått i varenda inredningsaffär tror jag och bara njutit. Och shoppat lite oxå.. ;)

    Kram!

    2011-06-13 | 08:53:21
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Caroline säger:

    Jag tycker att han gärna får ha en återkommande plats på bloggen, garvar så jag nästan kissar på mig åt hans inlägg! Det kan inte bli för mycket tokerier, är alltid roligt med något som förgyller ens dag lite extra. :)



    Ha en fin kväll! Kram på dig

    2011-06-13 | 21:25:25
    Bloggadress: http://uppsalamamman.blogspot.com
  • Lina säger:

    jag vill också ha mer Filip =)

    2011-06-17 | 12:33:50

Kommentera inlägget här: