jane the pain - inredning & sånt..

Jag har träffat en ny..

Kategori: Dumheter..

MAN...eller tyyp inte.. Men..
som ni vet var jag i Stockholm förra helgen.. Jag har dock inte berättat någonting om det.. Det kommer bara jag får bilderna från Jess. Men jag kan ju börja med att berätta vem som sällskapade mig på tåget.. eller sällskapade kanske är ljug..Men det första jag mötte var JOHAN GLANS (på omslaget av Kupé)..Min stora kärlek (näst efter Lasse B och Filip då förstås);) I vanliga fall tycker kanske inte jag att J.G är det hetaste som finns. Men ack vad han har bedragit Svenska folket. I tidningen är han ju lätt hetast i Sverige (alltså förutom Filip). Han slår tom Lasse B med hästlängder.
Hur bra passar vi inte ihop liksom..Fast nu råkar det vara så att jag passar bättre ihop med Filip. Vi har liksom lite typ av samma hjärna..Fast om jag skulle få chansen att spela Bondbrud någon gång (högst osannolikt...) skulle jag välja att spela mot J.G eller mot Pierce Brosnan.. Hmm svårt val det där.
Jag kommer bjuda på mer bilder av "hunk Johan" så fort Filip hittat laddaren till kamera batteriet......Han har lagt den någonstans..
Jag citerar:
"Jag såg den någonstans, kanske i baksätet på bilen. Jag tror jag tog in den.. eller om jag kanske la den i garaget eller någon annan stans.. Men den kan ligga kvar i bilen.."
-
Jag som tänkt uppdatera både shoppen och bloggen....Antar att det får vänta lite till..
Men nu finns iaf klockhuset till försäljning i shoppen. Dock med en röd sekundvisare. Ni förstår förstås att det kommer en ny bild så fort kameran är i bruk...TÄNK PÅ att plexi verkstan har stängt under 4 veckor i sommar. Så om det är något ni vill ha innan v. 28 får ni skynda er. Annars får ni vänta tills dom öppnar igen (alltså bortsett från det som finns i lagar).
Många av er har bett mig fota sånt som, lite har fallit i glömska under vårstressen..Så jag lovar att:
*Fota inne i Hildas rum..när jag är klar med det..
*Fota mina Köksskåpsluckor som hamnade på Billy bokhyllan. Alltså det färdiga resultatet.
*Fota min inustripall som jag fyndade på blocket förra månaden.
*Nya matplatsen.
*Köksfixet.
*Kontoret..i pimpad version;)
*Nya krokarna i hallen.
*Mina segel på altanen..Bara det slutar blåsa och regna. Som svar till dig som fråagde vart vi köpt dom.. På IKEA.. suuperbilliga dock ej i ett bra mått för vår del men vi ska trixa lite..
*och jag lovar att uppdatera er suuuper mycket när vi väl lägger in golvet:)
Har jag glömt något??
Shoppen kommer fyllas på med Vimplar, kuddfodral, Sparbössa, Ugglor, prylhylla och fjärilar.
Kram jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: