jane the pain - inredning & sånt..

Velig..

Kategori: Inredning & inspiration

Har jag sagt att jag drog igång ett riktigt hallkaos innan jag åkte till Sthlm..? Jag började måla väggen med snyggtapeten i hallen. Hann dock inte klart pga ett ett oväntat hål som behövde oerhört mkt spackling. Nu är jag så trött att jag knappt orkar göra klart. Men jag ska nog tvinga mig själv att slipa klart väggen så jag kan måla det sista. Sen är det bara dom snygga "hang it" krokarna som ska upp. Det blir vansinnigt mkt ljusare.
Eller ska jag sätta vit spont?? Det är ju vansinnigt snyggt. Åh nu blev jag sugen på det...Får nog känna efter lite. Fattar ni nu hur jag är...helt velig.
Olivias mamma.

Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Ja känner igen det där!! Jag är veligare än veligast! Men huvudsaken är att det blir bra i slutändan!! Vit spont är iaf skitsnyggt!!! Skulle vilja ha vet nånstans men vet inte var! Man har inte plats för allt man vill ha/göra!



    Ja men vad synd att du inte gick i några inredningsaffärer. Det var typ det enda vi gick i, hihi. :) Blev lite fyndat faktiskt!

    Kraaam!

    2011-06-13 | 23:44:42
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: