jane the pain - inredning & sånt..

Lite att fixa med..

Kategori: Hemma hos mig..

Idag gick av kl 10.00 på mitt jobb efter att ha jobbat natt. Jag börjar jobba klk 15.00 igen så nu är jag bara hemma och hämtar andan lite. När jag kom hem i morse var Filip fullt upptagen med att...håll i er... STÄDA. Det tillhör kanske inte vanligheterna..
Just nu står han vid spisen och lagar mat. Jag skulle nog kunna vänja mig vid det här känns det som..
Idag står det en del på "att göra" listan innan jag drar till jobbet.
  1. Jag ska packa alla tidningsställ som är beställda. Förhoppningsvis hinner jag lägga dom på posten idag.
  2. Kvitton ska skrivas..
  3. Luckor ska beställas från Ikea eftersom dom fortf. är slut i lager..
  4. Svarta förvaringsbaljor ska inhandlas..om jag hittar några..
  5. En lite snabbtur till Ikea och beställa en bänkskiva till köket.
  6. En snabbtur till Bauhaus och köpa mer av mitt svarta textgolv.
  7. Köpa bakgrejer så ja kan baka med mina barn i morgon. Dom har studiedag och vi ska ha mysdag hela dagen. Hoppas på SOOOOL så vi kan gå ut och våra oss lite.
Tror ni jag/vi kommer hinna allt det här??
Nu ropar mästerkocken..
Ses sen:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Liiite mycket på schemat... men kan gå.. :)

    2011-03-20 | 15:35:44
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Te säger:

    Du hinner säkert med allt,du har väl ärvt något efer mej typ snabbhet,ti hi ,kram på er



    Mamma

    2011-03-20 | 17:33:47
  • Te säger:

    Du hinner säkert med allt,du har väl ärvt något efer mej typ snabbhet,ti hi ,kram på er



    Mamma

    2011-03-20 | 17:34:21

Kommentera inlägget här: