jane the pain - inredning & sånt..

Vas/kruka..

Kategori: Jtp-Design

Just nu sitter min lill brorsa och jobbar med pekning och bloggfix åt mig.. Jag har redan konstaterat att jag typ måste fota om alla bilder i shoppen.. Fotografer är fortfarande välkomna att komma hem till mig och plåta;)
Under tiden ni väntar på att shoppen ska öppna, måste jag visa er min nya favorit.. Min stora kruka i Plexi.. Den är ca 55 cm hög.. I loooove.. Den kommer kosta en slant pga att man måste göra den i tjockare plexi för att den skall hålla vattentrycket.. MEN om man frågar mig, så är den värd varenda öre.. I like bigtime!



Jenny

Kommentarer

  • Saila säger:

    Hej! Jag har nyligen hittat hit och jag ser verkligen framemot att shoppa i din shop!!

    Plexi är såå snyggt!! Gillar tapeterna också:))

    Lycka till med fotograferingen!

    2011-03-30 | 17:59:33
  • Alexandra säger:

    Åh...vilken väntan.Men snart så,hi,hi,ska bli kul & spännande och se vad du kommer ha i din shop.Såklart kommer jag göra reklam för den imin blogg.Kram Alexandra.

    2011-03-30 | 23:31:36
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här: