jane the pain - inredning & sånt..

Jane fyndar..

Kategori: Hemma hos mig..

Bästa snygglampan.. Visst hade det varit roligare om den var grön.. men grått är ändå ok, 50 spänn liksom..vad har jag att klaga på?
Sen det bästa av allt..
Hildas nya säng. Skoja att den blev perfa. Den är röd och sjukt sliten. Jag hade först tänkt att jag skulle måla den. Men NEJ.. jag tror nog att ljusblå Kartell får lämna rummet ist. Är den inte ljuvlig?! 500 spänn på blocket. Hilda är vansinnigt lycklig och kan inte sluta skratta..Hon tror att det är en Pippi säng, och jaa.. helt olik är den ju inte (i boken alltså). UNDRAR om jag tycker den är lika fantastisk i morgon bitti när hon troligtvis sprungit upp en miljard ggr........
Det ska givetvis pimpas en del nu när nya sängen anlänt. Det måste liksom bli en bra helhet..
Jag måste säga att mitt secondhand shoppande har gått över förväntan. Nere i köket står en gammal industripall. Men den får ni se imorgon...om ni har tur;)
Jenny

Kommentarer

  • Smill säger:

    2011-05-22 | 21:13:31
  • Anonym säger:

    Men åååååh så fin säng! Men jag tycker Inte att du ska ta bort kartellen!

    2011-05-22 | 21:14:31
  • Josefina säger:

    Vilka fynd! Jag önskar att jag var bättre på att fynda secondhand finns det nått bra sh ställe i Örebro eller kör du blocket och tradera?

    / Josefina

    2011-05-22 | 21:31:50
  • jenny säger:

    Svar:



    Smill/anonym?-Jo men det blir för mkt med rött rosa och turkost.. Iaf mer än vad jag klarar..Men vi får se. Jag tror attvisa rosa prylar får flytta ut och ersättas av vita sen får vi se..



    Josefina- Jag är uuurkass på att handla secondhand. Men röda korset på nygatan har en del ibland. Jag är dock inte där så ofta..Sen är nog bra&begagnat bra. Ligger väl på aspholmen om jag inte har fel. Säg till om du hittar nåt kul:) Kan du inte skicka mer hemma hos bilder? Pleeeeease:)

    2011-05-22 | 21:48:48
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se
  • Sofia säger:

    Fiiin säng!! Förstår att Hilda är överlycklig! :)

    Lampan var oxå snygg! Det var precis samma som jag har i gömmorna! :)

    Kram!!

    2011-05-22 | 21:57:00
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Petran på DesignInsight säger:

    Tummen upp! sånna lampor är rätt vanliga här på loppisar, men så snygga! skulle vilja ha en gul :)

    Sängen var ju hur grym som helst! du har väl en turkos kartell, den passar ju bra till rött! Eller ska du måla sängen, visst är det en rosa elefant p väggen? fint med färg i barnrum tycker jag ;)

    2011-05-22 | 23:02:13
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Josefina säger:

    Jag är också dålig på secondhand fattar inte hur vissa lyckas fick ett tips från fru sätterlund en gång att man ska söka på färg på tex tradera men jag lyckas inte ändå!!!

    Jag skickar gärna mer bilder ska bara sanera huset först!

    Kram/ Josefina

    2011-05-23 | 12:04:45

Kommentera inlägget här: