jane the pain - inredning & sånt..

Jane goes private..

Kategori: Jag & familjen

Alltså varje gång Filip gästbloggar så utger han sig för att vara så "normal" och redig...Han vill liksom få folk att tro att jag alltid överdriver.. Men då ska jag med dessa bilder intyga att jag inte överdriver ett endaste dugg!
Så.. välkomna till mitt liv..här är halva min familj.
-
Här är han en av sina karaktärer (alltså egentligen är han mest sig själv bortsett från att han ser ut att vara 100 år gammal)..
Vem är bruden med urringningen?? Min mamma!!
-
Mer normal är tjejen nedan i mitten.. Här med min skallige bror som ibland är sjuuukt lik Henrik Hjelt.. Han har dock inte lika långt ansikte..PÅ andra sidan har jag min andra bror.. även känd som datortekninkern.. Sen förstår jag att ni undrar över gardinerna i bakgrunden.. Dom hängde i den hyrda lokalen vi höll till i..
-
Här är min mamma och han den "normale" igen..Nuförtiden har han en mycket mycket snyggare Elviskostym..
-
-
Här nedan däremot.. Har vi den mest normala av alla..JAG.. Till höger-min mamma.
-
Sist men inte minst.. Jag och Filip när han är Ingvar Oldsberg.. eller jag menar sig själv;)
<3
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Roligt att du bjussar på bilder på din familj! Måste ju säga att det är galet roligt att Filip är en Elvis! Kan du inte lägga upp nån video eller nåt från en show så man får se live liksom ;)

    Hoppas du mår bättre! kram

    2011-05-30 | 21:42:52
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Abbie säger:

    Din mamma är söt som dig.

    2011-05-30 | 23:48:13
  • jenny säger:

    För lite Livebilder så kan du kolla in länken:

    http://www.youtube.com/watch?v=3ckv934MpMA



    Best Regards

    Filip The King

    2011-05-31 | 20:08:03
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: