jane the pain - inredning & sånt..

Office of..Jane the pain..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag har ju lovat (för hundraåtta år sedan) att jag skulle fota nya kontoret.. Bättre sent än aldrig..eller?! Det är inte så kul att fota för jag har ju inte stylat det. Men ni kan ju få se hur grunden ser ut. Peace tavlan ska förstås upp på väggen. Fönsterbräda ska monteras upp. Taklampor ska inhandlas och monteras..och en besöksfåtölj ska fyndas! Det är vansinnigt skönt att äntligen ha en riktig arbetsplats. Jag spenderar liksom ganska mycket tid här.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Hittade hit via en kompis blogg och här kommer jag definitivt att titta in fler gånger, fin blogg och roliga ideér och inspiration:)

    2011-05-16 | 09:22:10
    Bloggadress: http://tinaspysselblogg.blogspot.com
  • Alma säger:

    Snyggt det blev?

    2011-05-16 | 11:08:35

Kommentera inlägget här: