jane the pain - inredning & sånt..

Secondhand shopping..

Kategori: Inredning & inspiration

Filip har varit iväg på Stockholms weekend hela helgen med sina polare..Eller ja.. det är vad han har sagt till mig.. Han kan förstås ha hittat på exakt vad som helst. Givetvis så kommer hans hemresa bestå av shopping. Jag kör ju tema "Secondhand shopping" så då är det perfekt att ha sin karl på resande fot.. En gammal industripall och en gammal söt växasäng ska inhandlas på hans hemresa. Så länge ingen annan varit framme och sneakat mina prylar..
När vi snackar begagnat och sånt så är jag vansinnigt sugen på att slänga in ett retro kylskåp (dock nyproduktion) i köket. Ett eller två svarta hade jag tänkt.. MILJONEN vart är du????


Bolig
Hur snyggt är det inte liksom?!!
Jag vet att jag inte fotat mitt lampfynd.. sorry.. jag ska!
Glöm inte att rösta på er favorit poster i designtävlingen!! Vinnaren utses på tisdag. Jag har lagt min röst. Har NI?
Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: