jane the pain - inredning & sånt..

Tävlingen avgjord..

Kategori: TÄVLINGAR!!

Japp då tror jag nog att ni röstat klart.. Vinnarpostern i design tävlingen blev (om jag inte räknat fel) bidrag nr 4. Den kommer läggas upp i shoppen under dagen och ni kommer kunna köpa den from i kväll tom den 24 juni.
PÅ delad andra plats kom:
MIN favorit vann alltså inte.. Tack alla som deltog.. Vill ni veta vem som gjort vinnarpostern? Det var Petra med bloggen Designinsight.. Grattis till dig igen..du har ju vunnit här förut. Men då har det bara tur tur. Denna gången var det pga av din Design förmåga. Du har alltså vunnit ett ex av din egen poster.
Ni som inte vann kan förstås lägga ut era posters till försäljning via era bloggar. Det hade varit kul.
Kram jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jenny Jenny jeeeennnnyyyy! Ok lite överdrivet då du kanske vet detta redan men fin rummet har utförsäljning i hela butiken!

    Efter att ha plockat på mig massor med grejer som jag har velat haft i typ 100 år inser jag att min plånbok är kvar på jobbet ( marieberg) och jag får ställa tillbaka allt som jag försöker intala mig själv är kvar tills imorgon!..

    Åh!

    2011-05-24 | 13:58:56
  • jenny säger:

    Svar.

    VA? är det sant. Ska dom slå igen:( Neeej säg inte att dom ska det. Den affären är ju typ anledningen till att jag bor här.. FASt den var iofs bättre förr. FY vad irriterande att du glömt plonkan. Hoppas allt du vill ha finns kvar.Hade jag kunnat hade jag åkt in och handlat till dig via telsupport;)

    2011-05-24 | 14:09:15
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Josefina säger:

    Det är faktiskt sjukt för när jag gick in i butiken tänkte jag: men Gud jag måste ringa Jenny sen så kom jag på att jag har ju inte ditt nr... Ja dom ska slå igen tydligen! Jag kan säga att jag tror inte det är mycket grejer kvar för det var smockat med folk där inne och rättså urplockat..

    Tack det var snällt tänkt men jag får chansa imorgon helt enkelt..

    2011-05-24 | 14:30:47
  • jenny säger:

    Svar:

    Det är inte alls sjukt;) Helt normalt tänk. Vi får se till att ses nån dag.. Sen när allt lugnat ner sig med skolavslutningar och allt. Snart är jag ledig 8 veckor.. Jag kan nog inte beskriva hur skönt det ska bli:)

    Kraam Jenny

    2011-05-24 | 15:43:48
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: