jane the pain - inredning & sånt..

I looove my...

Kategori: Hemma hos mig..

Jag vet att jag är uuuuuurkass på att lägga upp foton på mitt/vårt egna hem.. Jag tänkte att jag skulle bli bättre på det. Så.. here comes the livingroom.. I loove my Modesty!
Jag vet att det fattas ljus i ljusstakarna.. men så är det.. När man står i affären med två gapiga vansinnigt galna ungar..och en man.. Då glöms det lätt bort att man skulle köpa blockljus..Man får liksom vara glad om man kommer hem som en hel familj. UTAN att mamman har blivit bortförd till en sluten anstalt...för lite galna människor..
Vi har sjukt mkt ljusinsläpp nu när vi tagit bort altantaket.. Det är kanon..om mna bortser från att det inte går att titta på tv..och att det blir så varmt att man inte kan sitta i vardagsrummet.. Vi har en tillfällig läsning tills allt med altanfixet är löst. Ni ska få se SEN..
Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Jenny: Göller det allt tänkte nämligen beställa denna till min mamma. (Lapptäcke svart/vitt)



    Är och läser varje dag men orkar inte komentera;))

    2011-05-11 | 18:32:18
  • Josefina säger:

    Jag är så kär i mina modesty med ( har tre olika tapeter bl.a. Den som du har) dina ljusstakar e så fina måste beställa en bunt när lön kommer men har du fortfarande vita för jag hitta inte dom i shoppen bara svarta och transparenta..

    / Josefina

    2011-05-11 | 19:13:19
  • Petran på DesignInsight säger:

    Galet Jenny! Så fint! de fina plexistakarna passar ju underbart där! Inte alls avis..;)

    Å jag skulle bli alldeles lyrisk av det fina ljussinsläppet!

    Kram

    2011-05-11 | 22:28:52
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Jenny säger:

    Svar:

    Alma- Precis som jag då.. Jag hinner inte med allt så kommentarerna blir lidande. Fast jag tycker det är tråkigt. Jag vill ju så gärna svara på alla. Fraktfritt på allt tom den 18:e.Jag kontrollerar inte om man ger prylarna till sin mamma;)



    Josefina- Kan du inte maila bilder på dina modesty.. jag kanske kan blogga om dom?? Fjäsk..Vita ljusstakar finns. Jag har bara inte lagt upp dom i shoppen än. Jag kan fixa det imorgon. Det går även bra att lägga en beställning på dom svarta och skriva att man önskar vita ist.



    Petran- Jaaa man borde fota mer hemma. Men det är ju det där med tiden.. och alla galna barn och dess leksaker.... Jag ska försöka göra ett ryck i Hildas rum snart. Måste uppdatera lite på SR också. Jag är ju aldrig där längre. Ljusinsläppet är underbart. MEN vi måste skaffa en markis så vi kan reglera det. Synd då bara att den jag vill ha kostar 20 000:-

    Nu får jag kika in hos dig:)



    2011-05-11 | 23:42:38
    Bloggadress: http://[email protected]
  • www.alexandrastyle.se säger:

    WOW vilket hem, ursnyggt, LIKE!



    www.alexandrastyle.se

    2011-05-14 | 10:19:24
    Bloggadress: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här: