jane the pain - inredning & sånt..

Nytt i butiken..

Kategori: Jtp-Design

I går fick jag en leverans från min plexi-leverantör. Det är exakt lika kul varje gång. Nu har jag fyllt på med massor av tidningsställ. Så nu är det bara att klicka hem dom i lugn och ro..
Jag fick även med lite prototyper på nya produkter vi tagit fram.
Bla en klocka som verkligen är suuper..Den får ni se sen, det är lite fix kvar med den.
Sen har vi den sötaste lilla plexi-ugglan. Tanken var att dom skulle säljas i sexpack som glasunderlägg. Men jag ser ju att dom funkar lika bra som dekoration. Hilda är alldeles tokig i den och vill helst inte lämna ifrån sig den.
Ugglan kommer att finnas i svart och vitt. Jag har tyvärr inte fått några priser än.. Men jag tror inte att den kommer bli så värst dyr. Ugglan är ca 10 cm hög. Den finns även att beställa i större format, 25 cm (den finns i shoppen redan nu för 349:- om jag inte minns fel).
Jag kommer även att lägga upp dessa fantastiskt söta blomkrokar. Dom kommer också att finnas i svart och vitt. Vill man ha dom i transparent plexi går det att ordna. Blomman är ca 7 cm i diameter. Använd den som dekoration eller krok. Själv ska jag ha massor av vita blommor i en stor klunga på Hildas rum...om det någon gång blir klart där inne...och om det får plats...annars kommer jag ha dom någon annan stans. Kanske i hallen eller på toa.
Blommorna, ugglan och klockan kommer upp i shoppen så fort priserna är satta.
Allt är Jtp-Design, by I love plexi.
Jtp-Design besöker ni HÄR, för er som inte vet.. så är Jtp-Design min webshop, som innehåller min egna design.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Söt blogg! :D

    2011-05-14 | 11:25:40
    Bloggadress: http://lisahofc.blogg.se/
  • Hillevi säger:

    Fina :)

    2011-05-14 | 18:15:44
    Bloggadress: http://lifeashille.blogg.se/
  • fru Sätterlund säger:

    Vad mycket snyggt du skapar gumman :)



    Har fått mina grejer och är supernöjd! Lägger upp bilder på mitt S imorgon :) Om du ser någon bild från bloggen som du vill använda så är det bara att sno dom :)



    Kramar i massor Therese

    2011-05-14 | 19:09:00
    Bloggadress: http://tesbrandt.blogspot.com
  • Eva säger:

    Wow, vilken läcker blogg du har!

    2011-05-14 | 20:09:29
    Bloggadress: http://ennydag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: