jane the pain - inredning & sånt..

Nytt erbjudande.. bara för er:)

Kategori: Jtp-Design

Nu är mitt poster erbjudande över i shoppen.. Men jag tänkte så här.. Eftersom ni varit så poster-tokiga så gör vi ett nytt erbjudande.. Men bara för er bloggläsare.
Om man beställer en poster i måttet 70x100 cm så får man valfri liten poster på köpet. Hängde ni med?
Så här gör ni:
Beställ den poster du önskar i måttet 70x100 cm.
Skriv sedan i meddelande rutan i kassan vilken liten poster du önskar. (då fattar jag dessutom att ni läst bloggen)
Det kommer komma lite nya posters under dagen. Hoppas ni ska hitta något ni gillar.
Ni hittar dom i min shop..www.jtp-design.se
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Gud vad generös du är :) kul att du kör med lite erbjudanden! Jag är postertokig så jag kände mig träffad, synd bara på väggarna..

    2011-05-02 | 22:09:56
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: