jane the pain - inredning & sånt..

Bara 4 ynka..

Kategori: Köptips..

Då är det bara 4 ynka dagar kvar till årets viktigaste dag...MIN födelsedag. Det finns bara en sak på önskelistan i år. Egentligen skulle jag kunna få ihop en miljard prylar som jag vill ha. MEN jag vill just nu allra helst få ett ordentligt matbord i matrummet. Jag menar det vankas ju jultider och då vill jag ha ett riktigt bord att sitta vid. Ikeas NOrden bord i vitt känns som ett bra köp. Hyfsat billigt om man jämför med andra butiker. Jag tror våra stolar skulle gilla bordet.
Håll tummarna så jag inte får en drös med DVD filmer som Filip helst skulle vilja se....och som han på alla sätt och vis försöker övertyga mig om att jag nån gång antytt att dom skulle vara mina favoritfilmer.
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jag har det där bordet och är supernöjd!!

    Hoppas du blir nöjd du me!

    Kram/ Josefina

    2011-11-12 | 09:43:48
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: