jane the pain - inredning & sånt..

I Leva och bo hittar ni..

Kategori: Jtp-Design

Jtp-Design,
Jag är så glad:)
I går berättade Petran för mig att mina produkter vad med i Leva och Bo. Hur kul är inte det då. Jag tackar stylist Anna Mård för detta. Hon får gärna komma hem och styla min jul. Jag kommer absolut köpa smågranar och sätta i glasburkar som hon gjort. Hur snyggt (och lagom juligt) som helst.
Det är "Jesus" julstjärnor ni ser i fönstret till höger, både den stora och lilla. Man måste som sagt inte ha dom på lampfot. Dom är lika snygga så här, med eller utan lampa. Sen ser ni mina Nisse granar:)
Reportaget är stylat av Anna Mård och fotat av Pernilla Hed.
Dessa bilderna är dock fotade av mig direkt ner i tidningen:)
Jenny

Kommentarer

  • Dessi at [Home and desire] säger:

    Det ser otroligt fint ut! Du är så duktig! :)

    2011-11-17 | 16:00:40
    Bloggadress: http://www.homeanddesire.blogspot.com
  • Emma säger:

    Mäh, varf har inte jag fått tag på den tidningen, e den ute redan??:) Klart att Jtp-design ska va me, du e ju grym<3 Kram

    2011-11-17 | 16:09:03
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • Abbie säger:

    Wow, du är ju snart en kändis!

    2011-11-17 | 16:55:53
  • Josefina säger:

    Hej Jenny!

    Lånade några bilder från din shop hoppas det var ok hör av dig annars!

    Kram/ Josefina

    2011-11-17 | 20:47:29
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Sv: Visst är det kul:) I like!

    2011-11-17 | 22:14:00
  • Te säger:

    Jag har köpt tidningen.är super. Alla som köpt stjärnorna i min omgivning ÄLSKAR DOM.

    2011-11-18 | 08:52:11

Kommentera inlägget här: