jane the pain - inredning & sånt..

Ljus utan låga..

Kategori: Köptips..

Kolla in här då. Har ni sett dom förut kanske? Det är ett Blockljus utan låga.. Coolt tycker jag. Jag inväntar en leverans av dessa ljus, för dom måste ju bara testas. Kanske får jag köpa massor så jag kan fylla vår öppna spis på landet med massor av sånna. Det hade jag gillat... Visst ser dom ut som "vanliga" blockljus. Fast dom är då flamfria. Hur bra är inte det när man har barn och katter.....och...man;) Det borde ju dessutom gillas av en viss pappa som råkar vara brandchef..
Dom säljs på Nordiska Galleriet i Stockholm. Ni hittar mer bilder På FB. Klicka HÄR!



Tummen upp för dessa:)
Jenny

Kommentarer

  • TE säger:

    Tack för tipset!!Sådansa ska vi ha massor av älskar ljus,vill att det ska vara mysigt överallt.



    Hoppas ni mår bra.Kram

    2011-11-26 | 23:47:25
  • Rebecka säger:

    Dom ska tydligen finnas på citygross också enligt min mamma. Riktigt schyssta är dom!

    2011-11-28 | 07:59:19

Kommentera inlägget här: