jane the pain - inredning & sånt..

Massor att fixa med..

Kategori: Jag & familjen

I morgon står det sjukt mycket på fixar-schemat hemma..
Det ska handlas reglar, sågas bänkskiva till Hildas rum. Monteras reglar, monteras bänkskiva, spackla och målarfoga golv, måla golv och lister, adventsmysa, baka pepparkakor, inhandla födelsedagspresenter, skicka en unge på barnkalas..Montera upp skåp på övervåningen. Flytta en sängstomme. Hyra släp och lasta på skräp som ska dumpas på tippen på tisdag..Men det är nog lungt.. morgondagen består säkert av 48 timmar.. eller?

Jenny

Kommentarer

  • Jessika säger:

    Många järn i elden blir det såhär i juletid :) Eller som jag brukar säga: Bryt ihop och börja om!

    //Jessika

    2011-11-27 | 00:09:34
    Bloggadress: http://inredautreda.blogspot.com
  • pysseliten säger:

    ja eller av en storm som håller er inne ;) så ni slipper gå ut (tänkte på den tråkiga tippen :)

    Ja vad man spar på sig av allt jämt bara kastar jämt tycker jag . Hoppas nu du hinner med allt fix ha en bra dag .Vi själva ska på stan och shoppa mera saker fast vi inte behöver ,och sen till sonen och hänga upp gardiner ;D

    2011-11-27 | 08:36:07
  • Tina säger:

    Hej gumman! Oj! Ja det låter verkligen som att ni har fullt schema idag. Hoppas ni hinner med allt ni vill idag. KRAM!

    2011-11-27 | 08:36:37
    Bloggadress: http://frurosmer.wordpress.com
  • Jenny säger:

    Sv: Hua.. ja jag är glad om vi hinner med hälften... Men en storm vill jag inte ha!! Jag vill verkligen till tippen så vi blir av med all skit i garaget. Då kanske man iaf kan köra in en bil där. Det hade varit kanon:)



    Ha en bra dag. Visst ska det bli mysigt med lite jul;)

    2011-11-27 | 08:59:03

Kommentera inlägget här: