jane the pain - inredning & sånt..

MOKKASIN..

Kategori: Köptips..

 

Jag tar för givet att ni redan känner till denna underbara webshop om inte måste ni klicka in HÄR på en gång. Jag tror inte det finns nåt jag inte älskar i den här shoppen. Det är absolut värt att klicka hem ett flertal julklappar härifrån! För ni vet väl att julstressen minska avsevärt om man julhandlar på nätet istället för i butik..Man slipper stressa runt i olika butiker, slipper konka och håll reda på alla kassar. Det blir inga dumma fel/spontanköp i onödan. Inga barn skriker, tjatar eller försvinner. Ja.. jag kan bara komma på bra saker med nätshopping!

 

 

 
Det finns även en fantastsik blogg att följa klicka in på mokkasin.

Snart vankas det golvmålning för mig.. Jag hoppas på att kunna ställa in alla möbler imorgon:) Vitt och snyggt till min födelsedag!
Ha en bra dag.. kram
Jenny

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Instämmer! Shopping på nätet är underbart :) Förutom att frakten kostar några kronor extra förståss! Men har man några mil till närmsta stad (som vi) så går det nog på plus minus noll när det gäller bensinkostnad VS frakt :)

    2011-11-14 | 14:17:54
  • A++ säger:

    Mini Rodini collection is awesome as well. Too cute!!

    http://www.mokkasin.com/sv/produkter/mini-rodini/bears-ls-raglan-beige.html



    The guitar and züny elephant would like to order for my son.



    2011-11-14 | 15:14:01
  • Jenny säger:

    Sv: Ja den är underbar. Jag brukar dock handla barnkläder på oii design. Dom har ju också Mini R.

    2011-11-14 | 16:59:45
  • Jenny säger:

    Sv:Fast frakten som anges är ju inte hälften av vad det egentligen kostar att skicka ett paket. Ett normalstort/tungt paket kostar ca 200 kr att skicka. Så nog kommer man billigt undan!! I love webshopping:)

    2011-11-14 | 17:01:54
  • Kuriosakabinett säger:

    Jag håller med. jag följer hennes blogg och vill bara flytta in i hennes värld:)

    2011-11-16 | 22:13:23
    Bloggadress: http://kuriosakabinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här: