jane the pain - inredning & sånt..

Nu vet jag..

Kategori: Köptips..

NU vet jag vad jag vill ha i julklapp. Jag ska bara bestämma mig för vilken. Jag har sett dom på flera inredningsbilder och jag älskar kontrasten den skapar i alla vita hem. Jag tror jag vill ha två i strl 50x70 cm. Det lutar åt den rosa och den gula fast så gillar jag ju den mustasch mest..Jag gillar dock inte lila... hmm.. kanske kan dom hänga i vårt blivande sovrum:) och då kan jag kanske ha en lila tillsammans med en rosa där.. Japp så får det nog bli.
Vill ni också ha dom så kan ni klicka in HÄR och beställa hem dom.
Jenny

Kommentarer

  • Jessika säger:

    Den där Carl är en snygging, I know!



    (Pst, har bytt bloggadress, skippade medmera, heter nu inredautreda.blogspot.com) // Jessika

    2011-11-19 | 13:04:41
    Bloggadress: http://inredautreda.blogspot.com/
  • Josefina säger:

    Toksnygga!!! Kan inte låta bli men jag blev helt kär i clownfotografiet!

    Carl är ju ett charmtroll också!

    Kram/ josefina

    2011-11-19 | 16:04:58
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ska du verkligen ha en präst i sovrummet?

    2011-11-19 | 17:39:26
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Jessika- Har du den? Bra att veta om bloggaderessen.. Jag kollar jämt:)

    Josefina- Vi brukar ju gilla samma.. typ jämt;)

    Anonym- Jaa jag skulle kunna ha en prälle i sovrummet för där är det inte så mkt action..;) Men det känns kanske trist att gömma dom där inne. Kanske får dom hänga i matrummet ist. Passar nog bra nu när allt är vitt vitt vitt:)

    2011-11-19 | 17:51:27
  • Ida säger:

    Tycker han med röda jackan var snygg jag ^^

    2011-11-19 | 21:37:27
    Bloggadress: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: