jane the pain - inredning & sånt..

Nyheter från Jtp-Design..

Kategori: Jtp-Design

Lite snabba bilder från Jtp-Design
Alla strl på granarna har äntligen anlänt.. Jag lägger upp dom i shoppen nu. Dom säljs endast i trepack.
Till mig själv har jag måttbeställt nya krukor till matrummet och köket. I like!! Dom ser sjukt lyxiga ut i rl.
Detta är en strl mellan "Mellan krukan" och "Stora krukan" som finns i shoppen. Hängde ni med? Jag kanske lägger upp denna strl också.
Sen var det då lite julgransdekoration i form av hjärtan, peacemärken, granar och stjärnor..Det kommer mer bilder på detta. Ska bara hitta en gran så jag kan fota på riktigt:)
Jenny

Kommentarer

  • TE säger:

    TACK;TACK Jag är jättenöjd med krukorna från dig,dom är värda varenda spänn.SUPERFINA.Kram

    2011-11-08 | 07:35:21

Kommentera inlägget här: