jane the pain - inredning & sånt..

Så man kommer ihåg..

Kategori: Jtp-Design

Nya posters i shoppen.. Ganska bra text tycker jag.. När ungarna bråkar som värst eller när jag skäller som mest på Filip, när han tex hackar bort en list som inte ska tas bort..då kan man ju alltid kolla på den här så man kommer IHÅG  att man har ett: HAPPY HOME;)
Den finns i två olika utföranden. Välj vit eller svart bakgrund. Kom ihåg att man får med en Här bor snälla barn poster på köpet.
Jag hade massa planer för ny posters, tapeter och lite annat idag. MEN det kom andra tråkigare saker i vägen.. Så kan det vara..
Hoppas ni haft en bättre dag.
Kram på er, Jenny

Kommentarer

  • Susanne säger:

    :( så kan det bli ibland.

    Coola posters! Men det är ju allt som du gör.

    Själv sitter jag hemma med en opererad axel och tycker lite synd om mig själv.... hi hi närå. Men hur mycket tid som helst att surfa runt och bli inspirerad. Trevlig helg påre. Kram Susanne

    2011-11-25 | 16:24:28

Kommentera inlägget här: