jane the pain - inredning & sånt..

Tapet tips..

Kategori: Köptips..

Som ni vet har jag varit på tapetjakt till Hildas nya rum, och jag bara MÅSTE delge ett tips som jag fick av Abbie. Jag blir liksom sugen på att sadla om helt här hemma och bara köra på vita väggar med storblommiga retro tapeter som fonder. Hur underbart hade inte det varit..
Det skulle föra med sig en hel del om vi skulle göra ett stilbyte (jag skulle typ försvinna spårlöst och Filip skulle vara skäligen misstänkt för försvinnandet;)) Därför ska vi inte bli retrofolk. Inte nu iaf. Men visst kan det hända att det blir en storblommig tapet till Hilda. Hos henne hade det fungerat utmärkt. Kanske ska vi poppa till oss och köra på storblommigt i vårt nya sovrum efter nyår:)Eller inne på kontoret... Det tåls att tänkas på. Men troligen skulle jag bli färgkänslig efter ett tag. NI vet...
Tapeterna hittar ni HÄR
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: