jane the pain - inredning & sånt..

Vit vitt och gröönt..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag känner att tiden inte räcker till just nu. Iaf inte till allt jag vill göra. Jag och Filip la golvet i ett ultratempo. Han var faktiskt förvånad själv över hur fort det gick. Nu är det vitt vitt VITT hemma. I morgon efter jobbet ska det strykas en gång till. SEN är det klart. Eller ja... lister och sånt ska såklart sättas. Sen ska dom målas i samma färg som golvet så det inte blir några färgskiftningar. Jag är sjukt lycklig just nu. Det kommer alltså vara vitt och enhetligt till min födelsedag. Bättre kan det nästan inte bli.
Nu är det då bara matbordet till matrummet som saknas...fjäsk fjäsk;)
Eller så kan ju Filip bygga ett..host host.. så kanske vi kan få ett så här fint i grönt:)
Jag gillar bänken massor. En sån vill jag ha på altanen i sommar..Pappa det var riktat till dig<3

Bild: Hus och hem
Jenny

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh, det låter underbart med vitt vitt vitt!!! Bilden med gröna möbler och andra detaljer i grönt gillar jag massor :-) Även om jag själv är för feg för det...



    O ja, jag är toknöjd med stjärnan! Min man trodde nog att jag höll på att få nåt fel när jag provställde den i fönstret och började tjuta av lycka ;-) Kram Anna

    2011-11-13 | 20:30:02
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Sv: Jaaa det är underbart:)

    Kul att du är nöjd med stjärnan. Hoppas din kille kommer uppskatta den lika mkt framöver:)

    Kram jenny

    2011-11-13 | 23:08:12
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Sofia Lindsten säger:

    Vad härligt att du äntligen har fått ditt vita golv nu!! Ska bli kul att se resultatet!! :)

    Kram Sofia.

    2011-11-14 | 09:52:32
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Sv: ÄNTLIGEN.. vad fint ni hade fått eller gjort..det hemma.

    2011-11-14 | 17:03:04

Kommentera inlägget här: