jane the pain - inredning & sånt..

Fransigt ska det bli..

Kategori: Köptips..

Visst är den en gnutta galen. Men jag kan ju inte låta bli att gilla "Moster" LampGustav.
Dessa lampor påminner mig om min farmor. Jag satt alltid pillade på lampfransarna hemma hos henne när jag var liten. Förra sommaren sprayade jag en lliknande lampskärm i knall rosa.. Men färgen tog slut och jag slutförde aldrig projektet. Nu känner jag nog allt att det är dags att slutföra sprayningen. Fast just nu känner jag nog mer att den ska vara svart..Eller vad tror ni??
.
.
Jenny

Kommentarer

  • Hanna - whiterainbow säger:

    Nej slutför den i knallrosa och ha den i Hildas nya rum!!:) kanonfint ju.



    Ser att du lyckas med övertalningen! Men vart ska ni sova?



    Kram

    2011-10-20 | 22:23:58
    Bloggadress: http://whiterainbow.se
  • monica säger:

    Klart den ska vara rosa ;) En liten fråga,var hittar man rosa sprayfärg? Tack för en bra blogg!

    // Monica

    2011-10-23 | 10:00:04
  • Jenny säger:

    Sv: Nej jag vill inte ha den knallrosa. Jag rensar ju ut allt sånt hos Hilda.

    Rosa sprayfärg finns på Bauhas.

    2011-10-23 | 18:04:45

Kommentera inlägget här: