jane the pain - inredning & sånt..

Hemma hos-Felix

Kategori: Hemma hos mig..

Håll i er.. här kommer det jag tycker är bäst av allt.
Felix rum är helt klart det bästa i hela huset om jag får säga vad jag tycker. Detta är det mest ultimata barnrummet. Det uppfyller alla mina krav på lek förvaring och design. Hit flyttar Hilda när Felix vuxit ur det och Elin flyttar hemifrån. Här inne har det inte heller ändrats så värst mycket. Alfabetet har plockats ner och bytts ut till en Star wars text i stället. Annars är det sig ganska likt.
Bokstäver på dörren-Barnvänligt.nu
Taklampa-Ikea
Säng-Kura från Ikea, vitmålad
.
Tassar-wallstyle.se
Kuddar-hemmasydda
Barbapappa-Våra små (barnbutik Örebro)
Svamplampa liten-Barnvanligt.nu
.
Sängkläder-Hm.com
Cup cake kuddar- Hemmasydda, av trderafynd.
Fladermus- Hemmasydd
Döskalleväska-Leklyckan i Halmstad (underbar barnaffär)
.
Stor svamplampa-Barnvanligt.nu
Stormtroper-Vexen leksak.. Alltså Filiip köpte den i USA för hundra år sen.
Ap poster-Gallerix
.
.
Liten Mumie-Barnvanligt.nu
Monsternalle-Våra små (barnbutik Örebro)
.
Bästa förvaringsmöbeln.. Köksskåp med lådbackar under..
.
Monster-Wallstyle.se
Ni hittar länkar till alla butikerna i min högerspalt "Favoritlistan".
.
Fotot av: Karin Foberg
Stylingen av bilderna: Anna Mård
Jenny