jane the pain - inredning & sånt..

Hur klarar man sig utan?

Kategori: Köptips..

Jag får ofantligt mycket nyhetsmail från diverse nätbutiker. Detta troligtvis för att jag handlat en aning för mycket i diverse nät butiker. Jag brukar snabbt radera mailen när dom kommer, utan att öppna dom. Jag får liksom inte dras med i reklamlockelsen. MEN så igår öppnade jag ett mail från Whonzimmer. Gissa vad som hände.. KÄRLEK vid första ögonkastet. Jag menar HUR kan man leva utan denna lampa?
Den är ju sjuukt snygg. Räddningen är kanske dom röda sladdarna. Jag är inte så förtjust i just rött.. Men annars så är det näst intill omöjligt att inte klicka hem den...
Ni hittar den HÄR.
Hoppas ni haft en bra helg..
Istiden har börjat närma sig. Så länge det är fint väder är jag dock nöjd. Blåst och regn går fetbort!
Kram jenny

Kommentarer

  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Jahaja, och här sitter jag och är på jakt efter en (billig) taklampa att ha över köksbordet, så trillar man in här och blir kär. Hm... en aning över vår kökslampsbudget men jag vill haa!

    2011-10-09 | 13:13:02
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
  • Jessika säger:

    Å jag är kär!

    Vi som behöver en ny kökslampa!

    Så jag ska då alltså inte bara hålla mig ifrån alla härliga nätbutiker, utan även från din blogg med alla tips du kommer med?...Hmmm

    2011-10-09 | 14:19:49
    Bloggadress: http://www.inredautredamedmera.blogspot.com/
  • Emma säger:

    Åh den var väl helt underbar, fast gärna med typ svarta, vita eller gröna sladdar istället:) Ha det bra, kram emma

    2011-10-09 | 22:18:28
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Susanne- KÖÖÖP..Jag tror den är värd vartenda öre i världen. Jag är helt såld på den. Hade den haft annan färg på sladdarna hade den troligtvis hängt här redan.



    Jessika- Jag säger som till Susanne.. Köööp.. Jag vet.. bloggar är också farliga;)



    Emma- om du köper den så kan du ju kolla om man kan fixa färgen på sladdarna på nåt bra sätt:)

    2011-10-10 | 09:08:23

Kommentera inlägget här: