jane the pain - inredning & sånt..

I love Patrick..

Kategori: Mina män

Såg ni Grey´s igår??
Jag jobbade i går så jag kunde inte se avsnittet på kvällen. MEN för en gångs skull så tänkte jag till lite innan. Jag köpte hem avsnittet på kanal 5 play, och kollade på det innan jag började jobba. Jag säger bara:
-I love mc Dreamy!!
I förra avsnittet kände jag att han tappat gnistan helt. Jag menar hur kunde han bli så dum och oförstående mot Meredith? Men så slutade gårdagens avsnittet SÅ fantastiskt och vips så var han så där UNDERBAR.. <3<3<3
Jag vet att jag är som en 13 åring;)

Vem har sagt att det är fult att åldras liksom.. Hua..Tänk vad ett hårsvall och lite skäggstubb kan göra, och kanske en näsoperation eller?? :)
Jenny

Kommentarer

  • Gudmors-Josse säger:

    Ååååå jag säger bara detsamma :) Onsdagarna är vardagarnas höjdpunkt, längtar lika mycket varje gång. Nu kommer det vända och programmet blir nog snart sådär härligt igen..haha!!

    2011-10-27 | 14:08:33
  • Mia säger:

    Instämmer helt. Mr Dreamy är verkligen charmig, och visst har han blivit snyggare ju äldre han blivit! :)

    2011-10-27 | 23:20:48
    Bloggadress: http://mysansvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: