jane the pain - inredning & sånt..

Jag är inte helt genomond..

Kategori: Hemma hos mig..

När jag för snart tio år sen flyttade in till Filip var det en ganska udda inredning ja möttes av. Själv tyckte han förstås att han lyckats ypperligt med sina teracotta färgade väggar i vardagsrummet. Han tyckte den färgen passade så bra till hans mörkblå hörnsoffa med prickar i olika färger. Billybokhyllorna i silver framträdde också fantastiskt mot den tercotta färgade väggen, enligt honom (blääärk). Ganska snabbt, efter jag flyttat in styrde jag upp lägenheten. Snart kunde man vistas där utan att må illa. Elins lilla flickrum var snart ett riktigt barnrum!! Stackars lilla barn som tidigare fått stå ut i det där trista, tråkiga rummet. Sakta men säkert rensades allt fult ut.. Alltså det mesta av Filips prylar;)
Så här tio år efter har mina gamla prylar också rensats ut, iaf det mesta av det. Vi har skapat ett hem gemensamt..även om Filip kanske inte har fått säga till om så där förfärligt mycket.
MEN en sak av alla Filips saker är faktiskt kvar. Eller ja.. egentligen är det ett par. Hans lilla Star Wars samling. Dom har alltid fått vara en del av inredningen. Så nu vet ni.. jag är inte helt genom ond;)
I loove..<3
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: