jane the pain - inredning & sånt..

70 talet..

Kategori: Dumheter..

Igår var vi på 70 tals fest... JAg älskar fester med teman..Klänningen från Oddlovin hann komma...tur för mig liksom.
När vi anlände såg vi så här ordentliga ut...
Inlevelsen är UNDERBAR:)
.
.
.
.
.
Behöver jag säga att det var sjuuukt kul?! Alltså jag har blåsor på fötterna och träningsverk i benen.. Jag tror inte att det beror så mycket på dansande t, utan mest på ovanan att klampa runt i platå skor..
.
Tack för ett riktigt partaj:)
Jenny

Kommentarer

  • Jeanette Nilsson säger:

    Hej Jenny! Igår var vi i Örebro hos vårat barnbarn (vi bor i Nykvarn,15 mil österut), vi skulle gå på bio och se Nalle Puh. När vi kom ut från biografen efter att hämtat ut biljetterna så mötte vi en tjej som kom med en barnvagn, jag tänkte direkt att hon var så lik din Hilda, i samma sekund kom jag på att det var ju Hilda, jag kollade upp för att se om det var du Jenny men det gick så snabbt men jag är ganska säker på att det var ni två. Det var lite festligt för jag har följt din blogg ca 1 1/2 år, tycker att den är kul att läsa. Men jag har aldrig haft en tanke på att jag skulle kunna se dig i Örebro. Ha det så bra//Jeanette, Farmor till Nova i Örebro :)

    2011-10-30 | 20:20:40
  • A säger:

    You look great!

    2011-10-31 | 08:43:57
  • TE säger:

    Du va ju riktigt snygg,Det klädde dig klänningen.KRAM

    2011-10-31 | 11:42:21
  • Vivvi säger:

    Nice!! (hade gärna sett skorna med :))

    2011-10-31 | 18:29:56
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Hej på er. tack för era kommentarer.

    Vivvi.. när svärmor fotar får man vara glad om man är med på bilden över huvudtaget.

    Jeanette..Det var jag.. Jag var på jakt efter attiraljer till festen. Dessutom var Felix på samma bio som er tillsammans med sin farmor. LIten värld. Nästa gång får du skrika efter mig:)

    2011-11-01 | 08:52:39

Kommentera inlägget här: