jane the pain - inredning & sånt..

Billigare i längden..

Kategori: Hemma hos mig..

Modesty Balise tapeten måste nog räknas som ett av min bästa köp någonsin..Jag verkligen ÄLSKAR den. Ni hittar den på www.photowall.se. Top hat lampan är också en klar favorit..Tänk vad ofta man köper saker som man egentligen inte vill ha..Man har från början spanat in en jätte snygg svindyr grej. Men så känner man att man inte har råd med den. Ist köper man en billigare variant som man inte alls blir lika nöjd med. Sen går det inte så lång tid innan man kastat ut den.. Jag röstar för att spara så man har råd att köpa den pryl man verkligen VILL ha. Det blir billigare i längden. Jag LOVAR!!
A-Kudden finns i lager HÄR.:)
Ha en bra dag.
Kraaaam Jenny

Kommentarer

  • Abbie säger:

    Great, i will be ordering next month aftering getting paid especially the A cushion something i really wanted it and it is in black!!!



    Yah, about prices i don't think that JPG Design is really that expensive compared to urbanliving and rum21 those are my favorite shops Ikea is a favorite too and they are very cheap. You dont need to limit yourself. A mix of both is good.

    2011-09-29 | 20:40:44
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Jag menade inte att min saker var dyra i shoppen. Jag menar att ibland köper man billaigare saker i stället för det man verkligen vill ha.. Men oftast blir man inte nöjd, och byter snart ut det igen.



    I min shop är det billigt!! Plexi är ett svindyrt material..Dessutom säljer jag ju bara Svensktillverkade produkter. Så jag tycker att jag håller väldigt bra priser.



    Kuddarna är tyvärr redan slut. Dom sålde slut på en dag. Det gäller att vara snabb;) Nu får jag nog inte hem fler sånna. Tyvärr.

    2011-09-30 | 09:16:02

Kommentera inlägget här: