jane the pain - inredning & sånt..

Liten vs stor yta..

Kategori: Inredning & inspiration

Alltså var vi än har bott.. vilken strl det än har varit på vårt boende..har Filip alltid klagat på att vi bor för litet, pga alla saker som han anser inte har fått plats..Då har vi bott i allt från 40 kvm-200 kvm. Men jag hävdar motsatsen. Man väljer vad man vill få plats med. Var sak måste få ha sin egna plats. Att få inreda rum med liten yta är den roligaste utmaningen som finns när det kommer till inredning.
Idag bor vi på 120 kvm. Det är alldeles lagom. Jag menar vem är det som städar här hemma?! JAG!! Då vill jag minsann INTE bo större! I Sthlm bor typ alla på liten yta, och ändå har dom/många så vansinnigt snyggt hemma. Allt handlar om prioritering och förvaring. Det är iofs där det oftast krockar mellan mig och Filip. Jag prioriterar bort prylar medan han prioriterar alla prylar.. Här hemma.. i hemmet jag inte vågar fota..där det råder evig kaos.. Satsas det just nu STORT på förvaring. Den som väntar på nåt gott, och har ett satans tålamod kommer få se;)
Undertiden får ni kolla på detta ypperliga exempel på liten lgh..
Hur snyggt som helst trots sin lilla yta.
Bilder från Alvhem mäkleri (så klart)
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: