jane the pain - inredning & sånt..

Lördag...

Kategori: Jag & familjen

Man kan ju då undrar vad jag ägnar min lediga tid åt.. Ligger och slappar på soffan..? NEHEJ.. det skulle inte hända här inte..
Vi har tömt garaget på allt skräp..Det blir en del efter golvläggning och köksrenovering. Kapat halva häcken ( inte min..men man kunde ju önskat att det var så..) alltså halva buskhäcken är kapad och hälften är kvar. Det är typ som att bryta sin i Törnrosas törnrosor.. Hua.. Men ack vad bra buskaget kommer må till våren då allt dött är borta och den kan växa fritt igen.. NU ska den minsann vårdas ordentligt.
Jag har även klippt gräset, krattat och klippt alla kanter med kanttrimmern.. Alltså hur skönt är det inte att få den tid man hela tiden saknat.
Frysen är avfrostad och man kan nyu stänga den utan att böhöva hacka bort is från dörrkanten..Det är väldigt bra!!
Felix har varit på badkalas..och jag står och bakar..(tog en snabb bloggpaus..) I kväll fortsätter vi med trädgårdsfixet. Först ska vi bara åka och hämta vårt nya blocketfynd..retrosoffan:)
I kväll blir det film mys med familjen..så det blir lite soffhäng iaf:)
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    härligt! blev en hel del gjort!! Längtar till vi får se lite bilder hemifrån dig, känns som jag inte hänger med i svängarna! du är effektiv du=)



    2011-09-03 | 20:55:14
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: