jane the pain - inredning & sånt..

Mest sålda hittills..

Kategori: Jtp-Design

Detta är helt klart min butiks mest sålda tapet.. Ni hittar mina tapeter HÄR.
Jag har ändrat utförandet på den en aning då jag inte gillade a:en..Nu är den snyggare. Här hemma ska den dock få ge vika då vi ändrade en del när vi fixade till i köket. Här ska snart (hoppas jag) stå ett 50 tals inspirerat kylskåp.. Det kommer bli kanon:)
Mina personliga tapet favoriter är nog dessa..
Tapeterna skickas direkt från tryckeriet. Så om du önskar en färg som inte finns i shoppen. Maila mig så ska jag försöka ordna det. Det samma gäller måtten.. Jag kan anpassa dom efter era önskemål.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    ÄLSKAR dina tapeter och allt annat i din shop så klart;) Ha det bra, kram emma

    2011-09-21 | 21:45:37
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Åh tack vad kul att du gillar dom..och allt annat. Du har väl en del posters hemma nu;) Ha det bra, kram Jenny

    2011-09-21 | 23:40:54

Kommentera inlägget här: