jane the pain - inredning & sånt..

Turkosa soffan..

Kategori: På landet

Efter tidningsreportaget så fick jag frågan ang den turkosa gamla 50-tals soffan..Vart har jag den..?? Många av er har tydligen missat den.  När dom gjorde reportaget för 1.5 år sen... så stod den på vår övervåning.. Men så kom sommaren och vi tyckte att den gjorde sig bättre i huset på landet. SÅ där står den i dag:) På övervåningen här hemma står nu nya retro bäddsoffan i gult.. Jag tror faktiskt att jag ska vara helt galen och klä om den i GRÖNT.. Det kan ju bara bli bra;) om inte är det lätt att göra om. Orginaltyget sitter ju där det sitter..
Jag älskar denna lilla soffan:)
Jenny

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Underbara bilder ! Vi prata för en tid sedan ang färg då jag ska beställa lite posters från dig =) hihih Jag var inne på rött, orange då.. Kika in och kolla vad jag nu har hitt på hahaha Jag vet helt galet...Ska kika in och göra lite beställningar i din underbara shop =) Ha det gott !

    2011-09-29 | 11:24:42
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogsot.com

Kommentera inlägget här: