jane the pain - inredning & sånt..

Dammgrått..

Kategori: Hemma hos mig..

Japp.. Det är helt klart och tydligt att jag lider av TIDSBRIST..Helt sjukt. Jag vill ha mer tid!
Idag har jag ägnat dagen åt att måla golv igen.. Det bev inte svart och inte vitt utan grått.. DAMMGRÅTT. Det måste ju ändå vara den mest tacksamma färgen. Man skulle kunna kalla det betonggrått också.. I köket har jag en idé som innehåller färg. Det är ju vår och då blir jag alltid färgsugen..Jag har inte förankrat idén med Filip. Jag tänker bara göra utan att säga:) Annars sätter han bara stopp och det är ju inget bra. Mitt objektiv är fortfarande paj och jag har inte hunnit fixa ett nytt, så bilderna får ni fortsätta att vänta på....som sagt TIDSBRIST!
Mina golv blir inte så här mörka.. men visst är det ok..
Jenny

Kommentarer

  • TE säger:

    Det blir säkert fint,som vanligt!.Ta nu det lite lugnt och var rädd om dig KRAM MAMMA/UFFE

    2012-04-22 | 21:07:16
  • Linda säger:

    SNYGGT m grått!! Men du... Var inte allting antingen svart el vitt...??? ;)))

    2012-04-22 | 21:45:01
  • Lena säger:

    Det där blev ju riktigt snyggt! Och tacksamt, gillar de vita golven men tyvärr måste de städas alldeles för ofta ;)



    Kram

    2012-04-23 | 10:39:01
    Bloggadress: http://www.lifestylebylena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: