jane the pain - inredning & sånt..

Äntligen!!

Kategori: Jtp-Design

ÄNTLIGEN är han här!!
Barbros Man "Ive" har anlänt i form av ett supersnyggt Lp ställ.. Han ligger snart uppe för beställning i butiken. Jag ska bara beställa hem ett gäng nu när jag sett varuprovet. Tjohooo vad jag tycker att han blev snygg.. Han är inte riktigt lika djup som "Barbro" tidningstället.
Vill ni förboka era exemplar går det bra att göra det på [email protected]
Man bör ju ha ett par st typ 4-6 tänker jag mig. UNdrar vart jag ska hänga upp mina??
pris 899:-
Jenny

Kommentarer

  • Therese L säger:

    Hej Jenny!

    Hoppas allt är bra med dig och familjen. Tänkte kolla vad "Ive" kommer ligga på för pris?

    / Therese "dagisfröken"

    2012-02-07 | 09:22:33
  • Linn säger:

    Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling !

    Drar 3 vinnare med hjälp av en slumpgenerator så alla har lika stor chans, how awesome ;)?

    -> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

    2012-02-07 | 11:54:04
    Bloggadress: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här: