jane the pain - inredning & sånt..

Nu så..

Kategori: Hemma hos mig..

Då var det Lördag och man ska hinna allt det där som man inte hunnit med i veckan. Jag kan säg att listan är LÅNG.. Att jobba dagtid som jag gör nu tar all tid. Jag har ju inte en sekund över till någonting. Det enda jag gör när jag kommer hem på kvällarna är att ta hand om barnen, tvätta och samt att försöka upprätthålla någon typ av ordning här hemma.. Det sista är näst intill omöjligt. MEN det är helt klart värt det. Att få vara hemma och träffa sina barn varje kväll, samt att finnas till hands på nätterna och morgnarna väger upp allt. Att dessutom få träffas hela helgerna är fantastiskt.
Nu ska det smällas upp nya gardiner i vardagsrummet. Sen åker kameran fram. Jag har massa att fota till shoppen.. Jag hinner liksom inte i veckorna.
Hade även tänkt hinna fota lite hos Felix idag. Kura sängen har ju åkt in till Hilda..
Jenny

Kommentarer

  • Tina andersson säger:

    Det var fina gardiner i barnrummet... Har du sytt dom själv eller köpt på metervara? Skulle vilja ha det i ebbas rum. Riktigt fina som sagt.

    2012-02-18 | 11:06:29
  • Ingrid Ylva säger:

    Vilken fin och roligt blogg! Har kikat på den superfina våningssängen - skulle gärna hitta något likande. Får man fråga var ni hittat eran?

    2012-04-16 | 13:05:29

Kommentera inlägget här: